Face of the Decade, Vaanya. Part 1 Act 1.


Okay. Looks like I am a little late presenting this thing up. But then, all good things are late. This one goes even better 😛

So lets cut the crap, and get on with the show.

To all the relatively new readers of my blog, Vaanya is my sweetie janu. She used to feature prominently on this place, but several complications resulted in her choosing to discontinue the limelight.

But, she has very graciously agreed to make a star appearance every now and then, to keep us all amused, and a few of us, satuated.

Now lets find out what she is upto now!

I am sooooooo sweeet!

Presenting the *new* Shower Gel 😛

Nobody could punish me, I am so cute

Who said mafioso were only Italian?

Okay, the mafioso are tired, they need to sleep

More mischiefs are on the way, keep hooked!

Advertisements

14 Responses

  1. cutie-pie!! 🙂
    mashallah

  2. mashalllah!!!!!!!!
    shes such a jaanu pie.
    loads o kisses for the lil honey bunch!! cant i borrow her for a few days?? 😛

  3. Raheel: 🙂

    s!d: Sure, you can. Just wait till she gets back here 🙂

  4. awwwwwww adorable lil baby girl
    and the khajoor ka darakht reminds me of my own bachpan long long ago *sigh*

    what does vaanya mean?

  5. *Aankhain dil shape ki ban jaing*

    OMG OMG i m in love again *blush*

  6. mayya: Those days were soooooooooo fun! 🙂

    JonyDada: I warned you before too, She’s only MY love!

    *ghussaing*

  7. for her, i m up for a duel *snooty*

  8. don’t tell me you used to have a pony tail too??!!!

    oh well you guys can fight all you want *yawn*, I posted up my prince charming as well 😀

  9. JonyDada: Lets duel it out!
    *hrmmph*

    mayya: : I thought u were more capable than that : 😛

    I’d love to see the prince charming btw 🙂

  10. Mayya…nah no prince charming for us :p we like girls :p…btw where the link, ur profile has 2 blogs, i cant open one

    uXuf, in the mean time u can deal with my choti :p if u succeed (chances r slim) then i ll see u *smooth*

  11. You can find mayya’s link on my blogroll *smirks at his naiveness*

    JonyDada: Whatever!
    Fight with my zombies then! 😛

    BTW I have already conquered your choti 😉 😛

  12. She Rules! MashaAllah an angel in herself.

    But who she is? OMG you have a daughter Yousuf?!:D

  13. Gurl: She isnt my daughter, she is my niece…

    I cant wait to have a sweet daughter like her :

  14. my prince charming knows how to use cell phones =D and has an adorable 2 lower and 4 upper tooth smile =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: